Optimale bereikbaarheid
Vast Bellen is de cloudtelefonie oplossing van KPN. Met Vast Bellen heeft u geen fysieke telefooncentrale meer. Alle functionaliteient worden u vanuit de cloud geleverd over uw Vast MKB EEN Internet verbinding. Vast Bellen is modulair opgezet, waardoor u als klant zelf kunt bepalen welke functies en tooling u allemaal gebruik. Zo is Vast Bellen geschikt voor simpele 1 op 1 communicatie, maar kan naar wens uitgebreid worden tot een volwaardige callcenter oplossing. Bovendien heeft u de optie om voor een vast bedrag per maand onbeperkt naar vaste en mobiele Nederlandse nummers in Nederland te bellen.
Vast bellen is het hart van de communicatie binnen uw bedrijf. Uw bereikbaarheid voor uw klanten en voor uw collega’s onderling is optimaal door de telefooncentrale in de cloud. De telefooncentrale zorgt ervoor dat elk telefoontje bij de juiste persoon terechtkomt. Indien gewenst inclusief video.
Over KPN EEN
KPN EEN biedt u een grote mate van flexibiliteit. Zo kan KPN EEN meegroeien of krimpen met uw bedrijf doordat u heel eenvoudig het aantal gebruikers kunt laten aanpassen. U kunt maandelijks nieuwe gebruikers of groepsopties toevoegen of opzeggen. Op deze manier betaalt u dus alleen voor wat u gebruikt.
Vast-mobiel integratie
De telefooncentrale wordt gebruikt door de medewerkers van uw bedrijf: de gebruikers. De keuze voor iedere gebruiker is eenvoudig. Er zijn 2 communicatieprofielen: 1 voor vast bellen(kantoor) en 1 voor vast mobiel bellen. Beide profielen bevatten alle functies die binnen een zakelijke omgeving noodzakelijk en gewenst zijn. Het vast-mobiel profiel is opgebouwd uit een Zakelijk Mobiel abonnement en een Vast-mobiel module. De Vast-mobiel module zorgt voor volledige integratie van het mobiele toestel met de telefooncentrale en biedt de mogelijkheid om een vast toestel te gebruiken.
Vast-mobiel integratie betekent dat mobiele telefoons op netwerk niveau geïntegreerd worden met de telefooncentrale. Hierdoor kan met het mobiele toestel gebruik kan worden gemaakt van de functionaliteiten van de telefooncentrale. Het mobiele toestel gaat automatisch over als een collega u belt via het interne nummer. U kunt mobiele gesprekken doorverbinden, en voor collega’s is zichtbaar wanneer u mobiel in gesprek bent (via beschikbaarheid bij InContact).
Standaard onderdeel van elk kantoor en vast-mobiel profiel is een volledige totaalcommunicatie-oplossing InContact. InContact is bellen, video bellen, messaging, beschikbaarheid, desktop delen, audio/video conferencing in EEN geïntegreerde omgeving. InContact apps zijn er voor de Windows en Mac Desktop.
KPN ÉÉN calculator
Bereken in een paar stappen uw maandelijkse investering voor KPN EEN
Telefonie tarieven
Werkplek | € 5,50 /mnd per werkplek |
Onbeperkt bellen* | € 7,- /mnd per werkplek |
Telefoonnummer | € 1,- /mnd per nummer |
*Het is ook mogelijk om per minuut te betalen: € 0,06 /min
De voordelen
- Eenvoudig doorschakelen van vast naar mobiel en weer terug
- Tot maar liefst 150 werkplekken mogelijk
- Samenstelling van producten maandelijks aanpasbaar
- Hebt u ook KPN EEN MKB Internet en Mobiel Bellen? Dan ontvangt u ook elke maand 5% korting op uw factuur
- KPN regelt de overstap voor u, met nummerbehoud